Onsdag!

Hejsan!
Idag så fick vi sluta efter lunch, wiie! Jag, Sarorna och Thorun gick hem till SaraB och kollade på en super dålig ..okej inte super dålig då, men den var iallafall inte bra haha! Men det tyckte Sarab så :P Thorun oxh SaraB ått kladdkaka och jag och Sara ått brownie (kommer nog aldrig stava det rätt haha, om det inte stavas så???) Skit samma, efter filmen så spelade vi  kort, sen så gick Thorun och vi började bygga korthus. Efter en kort stund gick vi hem till SaraS. Där så ått SaraS lite och sedan var vi tvunga att gå. Vi skulle på läxhjälp efter som vi har prov på fredag och våran nolärare som vi har nu är skit dålig!!! Så typ hela klassen var där haha. Vid halv 6 så gick vi hem. Följde med SaraB ner till t-banan. Sedan har jag inte gjort så mycket. har varit så jäkla sur men det surheten börjar försvina. Köpte ju läsk...ikväll ska jag se mumien på tv6. Har sätt den tyo 100 gånger. Men det går inge bättre + så har man en anledning att vara uppe sent ^^ Puss och Kram ♥

Jag var den enda som lyckades bygga ett haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0