Undersökning.

Hejsan, idag så hade vi is-pass och sen svenska och so. Vi satt i datasalen både under svenskan och so´n. Under svenskan så skulle jag till skolsköterska. Det ska alla 8or göra i år. Hälsoundersökning höhö. Jag var iallafall 158,5 cm och väga ca 45 kg. :P  Och så hade jag en rak rygg. Jippi. Efter so så hade vi lunch, det var värkligen äcklig mat i skolan idag. Så jag Tora och SaraB gick till tacobar och åt lunch. Fyfan vad gott det var asså! Sen så hade vi gympa, och jag säger bara en sak. Amira äger på  basketboll. Iallafall när det gäller att sätta bollen i ''mål''. Sen så hade vi ju tjejgruppen (nördgruppen) . Vi gjorde inget spec, sen så var det ju ca 30 min no efter som vi missar en heldel no för vi har tjejgruppen istället. GAH BLIR SÅ SUR!! *

Efter skolan så gick jag, Tora och SaraB till Tora. Vi klippte lugg på Tora. Hiihi hon blev jätte söt i det. Nu ser hon utt som en liten Doris istället. Efter vi hade klippt hennes lugg så sminkade Sara och Tora sig. Sen så lekte vi att dom var modeller hiihi. Jag var fotograf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0