snart middag :D

hejsan,

idag så åkte jag en svabb sväng tilll stan ochch köpte garn.Ska sticka en fin blå halsduk. Och dena gång så ska ajg värkligen lyckas att göra klar den :P Köpte lite godis också, ått inge godis igåår. Så köpte litte idag istället. Kollar på mitt liv som popsjärna, den började 18:10 på tv400 tror jag,. Har typ sätt den filemn 100 gånger, men det finns ingeannan att tiitta på!På tisdag så åker jag till gävle och är där tills på lördag. Sen så kommer jag hem igen, och det betyder även att jag inte kan följa med till toras landställe :/ 

Nu så ska jag äta, hej då <3

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: det är olika :) men mest från lundlund :)

2008-10-26 @ 22:55:35
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0