Onsdag to´day.

Hejsan, idag så slutade vi efter lunch. Så jag och Augusta gick och hyrde film. Nu kostar det 30 kr att hyra en gamal film. Fatta 30 kr, det kostade 15 kr förut! Aja..vi hyrde iallafall borat. Sen så köpte vi ostbågar och choklad. Usch den nya marbuo lakris var inte god kan jag säga. Men August gillade den :P Sen så gick vi hem till Augusta och gjorde nudlar. Dom hade ett packet biff nudlar, tur! Efter vi hade ätit så satte vi på filmen och hade kulig. Asså kommer ihåg när jag såg den på bio, och så kommer dendär låten i början. Fan vad jag skrattade :D Efter filmen så pratade vi fram tills klockan 5. Sen så gick jag hem och började ladda hem ny musik.

Hej Då

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ja det ska bli jättekul :D

2008-10-15 @ 21:07:28
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0