Nya skor äntligen!!!!!


Hejsan.
Idag så åkte jag till farsta och så gick jag in på alla möjliga sorters skobutiker och gissa vad....inte ett enda par converse! Fatta vad arg jag blev. Men sen så gick jag in på stadium och vad ser jag jo mina converse dom ropade tekla, okej nu överdrivere jag faktistk. Fyfasiken vad glad jag blev när jag såg dom :D Så jag frågade om dom hade conversen i storlek 36 och så kommer hon utt med ettt par 36or till mig, så jag tästade dom och dom satt ju fin. Så jag köpte dem. Sen så gick jag och köpte hårkontroll, mitt hår är så i himla dåligt skik. Så jag köpte ''hårkontroll''. Dom kostar igentiligen 145 kr, men jag fick min för 124 snällt va? Och så sa hon i kassan att alla som köpte hårkontroll fick vara med och tävla om en locktång. Så klart man är med och tävlar om en locktång! Sen så orkade jag inte vara i något köpcentrum så jag åkte hem,möte mamma och vi hyrde sex and the city the movie. Undra om den är bra, hoppas det :)

Men nu så ska vi se filmen hej då ♥

Kommentarer
Postat av: j

Hoppas du får en fin kväll , allt bra med dig?

2008-10-27 @ 20:43:36
URL: http://straweberry.webblogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: haha okej :D för mig är dom en 10000 :D

2008-10-27 @ 21:37:42
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0