Lördag = Stan :)

Hejsan.  

Idag så ska jag och mamma åka in till stan. Jag måste hitta ett par höstskor, och gärna en höstjacka. Vill ju inte gå runt med en kofta hela hösten :P. Vi ska också köpta kedjor så jag kan göra mina halsband. Mamma vann på någon smyckekurs. Eller asså hon vann inte utana hon kom 2a men iallafall. Så mamma vann e påse med smycken och jag fick då plocka utt det jag ville ha. Så måste då ha kedjor så kan jag använda pärlorna. :-). Ska nog också köpa en ny kofta. Gissa hur många koftor jag har? Jo  en enda kofta har jag, Asså jag har ju fler emn det är bara en som är fin. Ska packa ner alla mina kläder jag inte vill ha längre och sedan ge dom till second hand butiken här i kärrtorp. bryr mig inte om jag får pengar eller ej. Bara jag slipper ha en massa onödiga kläder som jag inte använder. .Kom just på en till sak jag måste köpa. Åsökläder hiihi. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0