Inte sån specielt dag idag heller.

Hejsan.

Nu är det teama vecka igen i skolan. Och värdens jobbigaste teama, jo vi har nämligen b-språk. Usch, men idag så var det inte så farligt. Först så kom jag och Augusta ca 5 min sent. Sen så sa vår lärare att vi skulle äta frukost. Asså jag trode att vi skulle liksom rita en frukost tallrik eller så. Men  skulle tydligen ner till matsalen och äta frukost haha. Så där satt vi och åt i ca 50 min. Sen så gick vi tillbaxs till klassrummet och gjorde inget specielt. Sen var det ju lunch time! Vi satte oss vid ett litet trapphus och pratade och lyssnade på musik. Efter vi hade ätit då, så klart :) Efter lunch time så hade vi no. Jag gjorde lite på mitt hus som jag fortfarande inte är klar med haha. Fan vad efter jag känner mig!. Sen så hade vi b-språk igen. Våran lärare fick inte igång filmen vi skulle se. Haha är inte det typiskt lärare, att inte veta hur man sätter på en film? Suck...lärare ibland asså x)

Efter skolan så gick jag förvi Bikbok och lämnade tillbaxs klänigen som jag,agnes, sara och tora köpte igår. Fan vad sur jag sulle bli om jag inte skulle kunna lämna tillbaxs den asså! På vägen hem så köpte jag bröd och kroketer. Vi ska äta kyckling ikväll. Och då frågade pappa om jag ville ha ris eller kroketer. Skulle tagit ris om vi inte skulle ha ätit det i skolan idag. Memem. Tänkte ringa pappa från konsum och frågade om vi inte kunde äta potisbullar istället. Men jag tänkte att vi lika gjärna kunde äta det imorn istället :P Juste på vägen hem från götgatan såg jag Amanda jensen. Är inte 100% säker på att det var hon. Men tror det, om det nu inte var Amanda jensen jag såg så var tjejen otrolig lik henne :P

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0