Ikea is the shit

Hejsan.

Idag så åkte jag mamma och emilia till köpis. Vi åkte buss ditt som tur var haha. Hade frysit ihjäl om händerna (hade inga vantar på mig) När vi klev av bussen så gick vi in på ikea, vi tittade lite på köksbord och så. Det är så jäkla synd att vårat kök hos mamma ska vara så himla litet. Men ska fråga pappa om inte han kan köpa något nytt fint köksbord :) Vi kollade även på sängar, jag ska få en ny säng hos mamma efter som min säng har gått sönder hehe. ^^. Mamma köpte något men kommer inte ihåg var det var, men jag köpte iallafall toblerone mums. Efter ikea besöket så gick vi in på köpis. Vi gick diräkt och ått lunch, jag ått pizza med vitlöksbröd och mamma och syrran ått wow (typ?). Efter jag hade ätit klart så gick jag snappt in på game och frågade hur länge ett prisentkort gäller. Det gäller tydligen för alltid haha x) Så bra, då kan ju jag använda mitt prisentkort på 200 kr som jag fick för ca 6 år sen :P  Sen så gick vi runt lite och kollade hittade en till skit cool kofta ine på carling den ska jag köpa så fort jag får min månadspeng sen i november oh´ye :) Gick även in på life och frågade om man skulle svälja eller ''tugga'' hårkontroll tabletterna. Vilken tur att man skulle svälja dom hela haha. Vid 16:00 så gick vi hem. Men som tur var så hade gav mamma mig pengar till vantar, det fick bli ett par vanliga fingervantar. Det är alltid bra att ha tycker jag. Nu ska jag hämta glass.

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0