Hej då skolan och hallå höstlov!

Hejsan

Äntligen så kommer höstlovet!. Jaa vad ska man sitta och skriva om idag då?
Det har faktiskt inte hänt så mycket. Kom lite försent till skolan.
Vi hade HSL (hela skolan läser) och sen så hade vi hkk.
Sen så var det lunch rast, och sen så so. Jag, SaraB
Tora och SaraS är typ nästan klara med vårat arbete nu JIPPI. :D
Som sista lektion så hade vi matte. Sara B blev utt skickat från klassrummet.
Hööhö x). Vi fick sluta 20 min tidigare efter som vi drog in rasten och började
10 min tidigare. Efter skolan så gick jag hem och fassnade framför tv. :P


Men nu så ska jag läsa lite bloggar
och sedan försätta kolla på tv.
Hallå? man kan ju inte missa
How I met your mother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0