Badat idag.

Hejsan, idag så badade jag och klassen, och så 8A. Vi skulle först simma 15 min. Tyckte det var jätte jobbigt haha har asdålig kondis kan jag säga! Efter vi hade simmat så delade dom upp oss i 3 grupper. Jag hamnade med tove, sarorna maja salme julia amira och några killar från 8A. Vi skulle rädda varande, haha fan vadålig jag var på det x). Sen så kulle vi dyka ner och hämta en ring från båtten och så fick man hämta upp en docka, men jag orkade inte, Sen så skulle vi trampa vatten i ca 8 min. Ganska svårt att förklara men man ska liksom ha huvudet över vatten ytan i ca 8 min. Man skulle likosm stå på samma ställe och bara ja hålla sig över ytan haha, fan vad jag suge på att förklara saker. :P. Men jag klarade det iallafall. (stolt) Vi fick sluta ca 10 min tidigare. Så vi satte oss i bubbelbadet, jag och SaraS gick därifrån lite tidigare, vi ville hinna bast och sånt. Jag saraB och saraS gick hem tillsammans. När var vid t-banan så kollar jag på klockan och jag bha JÄKLAR KLOCKAN ÄR 14:59!. Haha panik vi började liksom 15:00. Så jag och SaraS började springa i förväg, SaraB orkade typ inte hehe. Så jag och SaraS han pricis. Men saraB kom försent höhö.

Efter skolan så gick jag och Sarorna hem till SaraS. Först så satte vi oss i hennes rum och typ snackade lite skit och stutsade en boll haha, najs eller hur? Och efter ett tag så gick vi in i köket och ätt lite chokladkakor och mariakexs med smör. :D Det är så jäkla gött asså!!!. Och sen så gick vi in i Erikas rum. Där ville SaraB tästa dra ner Saras mammas säng. Haha det gick inte så bra om jag säger så x) men sen blev klockan mycket och jag och SaraB gick hem. När jag var hemma så ått gick middag och sen så började jag plugga franska, har typ redan glömt alla orden jag ska kunna tillsimorn. Memmen..så är detibland. Úsch vill inte gå till skolan imorn, vi har b-språk (franska) hela dagen!!! Årets värsta dag..suck döda mig snälla?. :P

Puss och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: hah, okej :) lycka till med pluggningen! :)

2008-10-21 @ 20:47:41
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0