A och S

Hejsan, Idag klockan halv 4 så möte jag saraS och augusta. Först kom jag 3 min förtidigt, sen kom sara 1 min sen. Och sen så såg vi Augusta komma. Vi bha åh vi går höhö. Så vi bha gick fasst vi såg henne. Sen så hör man SARA. Haha augusta trode vi inte såg henne, men det gjorde vi ju. Jaja, hon hade iallafall med sig noah hennes halvbrosa HAHA. Nu kommer augusta bli sur på mig. x) Men han skulle ju inte följa med oss. Jag,sara och augusta gick till fotöljen. Där så köpte alla en varsin kladdkaka och ett glas vatten. Efter fiket så gick vi utt och satte oss på en skolgård. Där satt vi och pratade en stund. Sen så skulle typ alla hem :P


Hej då ♥

Kommentarer
Postat av: du vet vem jag är -.-

Hn är INTE min halv''bror''. om Noah är min bror så har du 3syskon: emilia

william

emelie

xD ÄGD :))

2008-10-13 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0