Varför öppnar ingen? :S

Hejsan. idag så råkade jag komma ca 15 min sen. Så jag knackar då på dörren. (vi hade engelska som första lektionen föresten :P) Så jag står där utanför och bara bankar på dörren. Sen så kommer min franska lärare utt och bha men tekla vad gör du här utanför. Så jag svarar då asså det är ingen som öppna. Så min franska lärare låser då upp dörren och vad ser jag..jo klassen är inte där! Haha fatta vilken chock jag fick, så karin bha (min franska lärare) säger då till mig att dom kanse är i data sallen.  Så jag springer ner då till datasallen och står där nere och knackar. men neej ingen kommer och öppnar till mig där heller! Till slut så kommer saraB och Tora utt från rummet och jag bha men grattis. Haha fan vad sur jag var asså. Så förklarar då till englärare vad som hade hänt :P Så istället för att komma 15 min sen så kom jag 45 min sen! Ojoj, så missade typ hela engelskan lektionen. Usch, ska aldrig mer komma försent asså x) Men resten av dagen gick bra, vi skulle redovisa våra hus vi hade gjort på bilden. Jag, augusta och SaraS stog och pratade längst hehe ^^. Sen så fick vi veta vad för betyg vi fick för påsarna vi hade gjort. Jag fick VG :D Är fett stolt för det, men tyckte det var konstigt att jag fick det, jag hade liksom inte ens förklarar hur jag tänkte och sånt när jag gjorde påsen? Humm....jaja så kan det gå :P Men efter skolan så gick jag iallafall hem till pappa och ått lite, sen så åkte jag hem till mamma. Är fortfarande hos mamma, vet inte om jag orkar åka tilbaxs till pappa haha, så jag kanse stannar här får se. Men nu så ska jag iallafall packa ner lite saker, så jag har gjort det klart iallafall ;)

Skriver nog mer sen skulle jag tro, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0