Tv3.

God Kväll på er!  Sitter och kollar på tv3, asså herregud vilka äckliga människor det finns där ute! Asså att vuxna människor sitter och pratar med en 13 åring om att dom vill att dom ska ha sex tllsammans, eller att dom erbjuder sig att köpa utt till dom mott en avsugning fy'fan asså! Men nu till något annat. Imorn är det skola igen, bläää orkar inte med skolan...Och så har jag kvartsamtal klockan 5. Så ska möta mamma så ska vi förmodligen gå och fika. :) Ska nog lägga mig och sova snart, är lite små trött, och måste ju gå upp klockan 07:00 (eller kommer typ gå upp halv 8 haha).

Ni vet dändär åhlens reklam
som finns på typ allas bloggar. Asså model som är med ser ju helt sjuk utt! När hon går fram och kollar sig i spegen (eller det ser utt som hon speglar sig) så ser det utt som hon tänker :usch,fan vad tjock jag är, fan vad ful jag är: asså jag kan inte låta bli att tycka att hon ser så jäkla ledsen utt! Hon kanse är ledsen, vem vet! Men nu så är det 3an som gäller. God natt och sov sött. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0