Tisdag :P

Tjooo!

Idag så möte jag amanda istället för sara och dom. I skolan så hade vi dendär otroliga töntiga tjejgruppen....USCH s'ger jag bara, men vi lyckades göra kuratorn sur hehe ^^ Efter skolan så gick jag, SaraS, Augusta och SaraB till skrapan, Tora skulle komma lite senare hon skulle nämligen hem och hämta en tröja som hon ska lämna tillbaxs. :) Så vi gick in i skrapan och jag och saraB gick in i någon butik (kommer inte ihåg vad den heter) Där ine så köpte Sara en super snygg tröja! Ska också köpa en tröja där i från nån gång. Efter en stund så ringde Tora oss och då gick vi och möte henne utanför skolan. (skrapan ligger ju 30 sek från min skola xD Då gick vi till ringen och in på h&m. Tästade lite underkläder och sen så gick vi till ica. Sarab och Tora köpte mat. Sen så skulle vi till götgatan där Tora skulle lämna tillbaxs en tröja. Men saraS och Augusta föjde inte med, dom skulle åka hem. När vi då om till götgatan så gick vi in på bikbok. Dom ska tydligen bygga carlings breve bikbok nu, så affären är mycket minde haha. Efter bikbok så gick vi in på h&m, där så köpte Tora en super söt kläning :P Sen så fick det bli american apparel. Där ine så köpte Sara en jätte fin kjol, och sen så åkte jag hem ^^
Så nu e jag hemma och vet inte vad jag ska göra. Mår så himla konstigt? Är typ hungrig men endo inte. Mår illa men endo inte :S Usch....hoppas det går över. Får inte vara sjuk imotn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0