Söndag,

Hejsan. Idag så har jag inte kunnat blogga för att jag har varit i farsta centrum och shoppat lite.
Jag åkte ditt efter jag hade ätit lunch (hamburgare). Gickc in på cubus ett tag, tänkte köpa hår färg men sen så orkade jag inte slösa pengar på det hellar haha. :P Så jag gick in på h&m, tästade en super fin tröja, en svart med en stor fin roset på. och så en fin u-ringning det gillar jag hiihi. Jag köpte lite under kläder och sen så köpte jag en kajal på kicks. 70 kr kostade så jag hoppas den är bra ^^ Köpte även ett par gråa strumpbyxot för 79 kr. Sen så åkte jag hem och kollade på saw 5, Fattade typ inget så ska nog se den på bio eller sen när den kommer utt iallafall. :-) Men jag tror faktiskt att det kommer en saw 6, humm undra hur många saw filmer dom kommer göra. Eller var dena den sista. äscch vi får väll se :D

Men här får ni ett litet smakprov från filmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0