Snö?

Haha neej! Jag som skulle åka till stan idag, usch har inte så stor lust att gå runt och leta efter kavaj och kofta i dethär vädret! Asså det snöar skiiit mycket! Suck.....jaja det gör inte så mycket :P Vi slutar efter lunch på tisdag och på ónsdag är vi lediga ^^ Hummm? Vad ska jag göra idag då, tror det blir en film dag. Så sen ikväll kan jag ju säga vilka filmer jag såg haha! Och så har jag ju min choklad från igår också. Så blir det varje helg. Jag köper godis, jag äter pytte lite inan middan. Och sen så efter middan så är jag inte sugen på godiset länge. Så det bara ligger brevid mig och sen så nästa dag så äter jag det xD  Jaja, är endo alltid sugen på godis på morgon hiihi. Men nu är det film som gäller. Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0