Skola imorn.

Hejsan. Shit imorn så är det skola. Känns som jag har haft lov haha. För jag var ju bara i skolan en dag dena vecka. Tisdag,  onsdag, torsdag och fredag var jag ju sjuk. Och sen så blev det ju helg? Så det känns som det har varit ett lov eller något xD Kollade inte så mycket på film idag, det var ingen som jag ville se, men så är det ibland. Så jag har gått runt hemma och har haft tråååkigt.  Men snart så ska jag gå igenom matteboken lite och se vad jag måste plugga in lite till matte provet som jag hoppas på att jag kan göra imorn! Har lust att gå på bio, men endo inte. Asså jag har typ inte gått på bio sen jag och amanda såg den nya indiana jones filmen :S Är lite små hungrig , asså jag har liksom bara ätit en hamburgare idag :P Men till middag blir det kött och potatis, mums! Nu så ska jag försöka hitta ett bra shampoo & balsam hemma. Asså mitt hår blev jätte fettigt efter det jag använde i senast. Så ska inte använda det igen!

Dagens låt får nog bli lady gaga poker face.
den blir ju bara bättre och bättre :P


Kommentarer
Postat av: johanna

ha en fin kväll!

2008-11-17 @ 19:48:06
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0