Skola ikväll :P

Hejsan! Idag så kom jag vid non, kunde ine somna inatt så jag fick vara hemma den första lektionen för att sova :). Idag så fick vi tacos till lunch mums! Efter skolan så gick jag,Tora,SaraB,Augusta,SaraS,Tove och Agnes till skrapan. Där så köpte SaraB och Tove en varsin varmchoklad, det såg skiiit gott utt :D  Sen så skulle jag och Augusta hem, men vid björngårdsskolan så blev det snöbollskrig haha xD Vi tog då snön från bilarna, och sen så kommer det en gubbe och hjälper Augusta haha xD Men han sköt bara 2 st på mig hiihi, Men han träffade inte mig :P Sen så såg vi SaraB och då slutade vi. Så jag gick och köpte nudlar och julmust,gick hem och satte mig och ått & drack. Ikväll så är det skoldisco. Och vi måste gå! Men inte någ med det.....vi måste vara där i 2 timmar!  Jaja, vi får ju sov morgon till halv 1 imorn ;) Nu så ska jag ladda hem musik och sedan ladda över det till mobilen, och läsa bloggar. Hej då ♥

Whhiiieee disco.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0