Sjuk :(

Hejsan, asså nu är jag sjuk igen? Och dena gång är det magen....var sjuk 2 dagar föra veckan men då var det huvudet som bara värkte&värkte. Men jag hoppas attt magontet går över tillsimorn för då har vi matteprov som jag INTE vill missa. Skulle ha kvartsamtal idag. Men det går ju inte nu för jag e sjuk :/ Imorse när jag vaknade (asså jag vaknade ju för klockan 7 och då sa jag till mamma att hon skulle sjukanmäla mig, men sen så vaknade jag igen klockan 11) så släppte mamma in måns i mittt rum , eller hon kom och la måns i min säng :P Och då så kommer han och bara lägger sig pricis vid huvuder och kurrar SKIT högt! Uscch det var jätte jobbigt. Så jag gick då upp och la mig framför tv. Men nu så orkar jag inte skriva mer, magen bara värker och värker ajaj :(

Yoghurt ska ju tydligen vara bra för magen,

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

Missa inte den coola tävlingen jag har på min blogg... Tror den kan passa dig!

2008-11-11 @ 20:12:54
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Miriam

yey yoggi är så gott!!

2008-11-12 @ 00:41:51
URL: http://wedgeheel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0