Redan hemma ^^

Hejsan. Idag så fick vi sluta efter lunch. FAN va skönt asså! Fasst vi skulle endo bara ha no, gympa och klassråd :) På son idag så såg vi någon konstig film, sen så körde jag och augusta lite armbrytning :P  Augusta vann med högerarmen och jag vann med vänster :D Efter skolan så gick jag, saraB, tora och augusta till taco bar och käkade och hade skojigt. Sen så åkte jag saraB och tora in till stan. Där så såg vi amira och hennes kompis. Tora köpte en jätte fin brun väska ine på wedins. Sen så gick vi in på gina och h&m. Usch, hatar gina!  Sen så åkte vi till slussen och gick snappt in på bells (eller vad nu dendär butiken heter x)) Sen så gick vi alla hem. Är så himla trött asså, orkar knappt skriva ens haha xD. Och mina skor blev skiiit blöta! Nu vet man att man inte kan gå runt i converse när det regnar :P När jag kom hem så satte jag mig och kollade lite på Dh, sen så fick jag lust att sitta vid datan. Så nu sitter jag här och skriver. Och vet ni...vi är lediga imorn.  Fan vad skönt :D Men nu så ska jag nog ducha, eller läsa lite bloggar. Tror det blir bloggar hiihi. Men skrver väll mer sen. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0