Onsdag,

Hejsan. Idag så är vi ju lediga så jag vaknade nu. Haha skoja bara, skulle aldrig kunna sova till klockan 1. Varesig jag somnar klockan 7 på morgonen eller 12 på natten xD Men jag vaknade endo ganska sent klockan 10 i 11 vaknade jag. (det är faktiskt sent för mig)  Vad händer idag då. Ska åka hem till mamma och sova där efter som det är henes dag. Men inan det så ska jag vara med Augusta och SaraB. Ska möta dom utanför donken vid hornsgatan. Själv så äter jag inte på donken. Usch...eller kanse äter där en gång i månaden.  Måste även göra franska läxan. Kanse hinner göra läsa lite franska inana jag möter dem. Men nu så ska jag försöka hitta en kam så jag kan borsta håret. Hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0