Nya skorsnören!

Hejsan! Idag så hadvi den bästa so lektion på hela året, faktiskt var det den bästa so lektion ni någonsin har haft. Vi har nämligen...ja vad heter det nu då? Jaja, det är iallafall en killa som brukar vara med på so lektiornerna, hans ka nämligen själv bli lärare. Så idag berättade han om sin uppväxt om hur han kom till svergie och att han inte får träffa sin syster (snyft) Skit kul att lyssna på faktikst, och under hkk så såg vi på en film. Sen så slutade vi och jag gick till rigen och möte mamma. Det hände en sån jäkla rolig sak i ringen, men kommer inte säga det för sen imorn då jag vill säga det till mina vänner så kommer dom säga,vi vet, läste det på bloggen.  Så jag säger inte vad som hände ^^ Mamma och jag bokad även en tid hos optiker. Sen så gick vi och fikade ine på skrapan, herregud vilken goood kladdkaka dom har! Klockan 5 så hade jag kvartsamtal, det gick jätte bra, men nu kan jag inte skriva mer. Ska göra matteläxan nu :) Hej då

Kommentarer
Postat av: Karin

jo den kommentaren var ju sann och bra.. men kanske inte tvåan, "reklamkommentaren", hon visste ju inte ens hur jag som har bloggen ser ut:p

2008-11-20 @ 21:25:07
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Bea*

Hejsvejs! Vad skall du hitta på i helgen?

2008-11-20 @ 22:52:43
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0