Löördaag!

Hejsan. Idag så har jag varit hemma och pluggat och packat ner alla min kläder jag inte vill ha längre i papperspåsar :P Ska lämna in dom till någon second hand butik. Och så ska jag få pengar av pappa och köpa lite nya kläder. Är hos mamma och ska även sova här ikv'äll. Åkte hitt för att hämta lite kläder, men när jag fick veta att william eller emelie inte skulle vara här så fick jag sova här för mamma. Klas och mamma ska inte heller vara här, dom ska utt ikväll. Så det blir bara jag och katterna haha.  Ska snart springa ner och se om måns vill in, han vill nog inte vara ute så länge när det e snö ute.  Skiver senare ikväll. Hej då ♥

Snösnösnö, och Måns :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0