Lite friskare :D

Hejsan alla som värkligen är friska :P Var hemma idag också, usch asså jag vill inte missa skolan! Det är skit jobbigt att ligga efter :/ Och imorn har vi no prov, och jag vill värkligen inte missa noprovet! Så jag hoppas jag är 100% frisk imorn ^^ Men idag så har jag ätit ganska mycket, igår ått jag liksom lite fill och typ 2 mackor? Och i tisdags ått jag typ inget :S Men idag så har jag ätit lite kycklig m ris och en macka :D Hiihi fett stolt över mig själv xD Har mest ligget fram för tv hela dagen, kollade på Dh och top model. Me like! Och idag är det ju medium (tror jag?) som börjar klockan 9. Tror inte jag kommer kolla på det, pallar inte. Och så sitter emilia, william och emelie där nere (framför tv då :P) och kollar på Harry Potter. Gillar inte dom filmerna så mycjet hehe. Men nu så ska jag gå på toa. Får se om jag slänger in ett inlägg sen. Internät är skiiit konsigt, jaja får se hur jag gör.

Hej då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0