Hemma !

God efter middag. :)

Inte en sån höjdar lördag idag inte, under hela morgonen så hade jag skit ont i magen. Sen när vi skulle åka hem så gick det över. Sen så kom det tillbaxs. Usch usch, Men det har typ gått över nu. Ska nog försöka äta lite godis som jag köpte under tågresan.:P Åkte hem till pappa först inan jag åkte hem till mamma. Ville se om skolkatalogen hade kommit, men det hade den inte. Jag köpte lite godis på ica sen efter jag var hos pappa, och en skvallertidning. Köper inte det så ofta, men då&då sa är det kul att läsa sånt tycker jag ^^ Det har ju inte hänt så mycket under dagen och har inte så lust att blogga, kollar på när lammen tysnar och sen är det the grudge. Skräckkväll hiihi. Men när lammen tysnar är väll ingen skräckfilm heller? Nu börjar filmen igen tror jag,. Skriver mer imorn.

Ha en trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0