Halal-tv.

Hejsan, har pricis kollar på ett avsnitt av Halal-tv det som blondinbella var med i. Det var faktiskt ganska bra. Men jag tycker att dom klagade ganska mycket. Om hur nodelerna ser utt, att dom e så smala och söta. Men vadå, kan man inte vara smal och söt eller xD Men visst så hade dom lite rätt. Fasst jag tycker det var skit dåligt gjort av 2 av tjerna att ljuga. Dom skulle nämligen bli fotade av Bingo Rimér och så skulle han då skaka hand med dom. Och då sa 2 av tjejerna och dom inte skakade hand med folk. Men när dom kom till veckorevyns chefredaktör Louise Bratt  dåå kunde dom skaka hand! Lite små töntigt faktiskt, menmen så är det ibland. :-)
Ett av fotorna Bingo Rimér tog.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

ja exakt, något sådant skulle jag faktiskt kunna tänka mig jobba med :) med att göra andras liv bättre genom att hjälpa dom och så

2008-11-19 @ 07:43:26
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0