good morning

Hejsan. Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Om man orkar så åker man in till stan och försöker hitta en kavaj och en tjock kofta. Sen ikväll så ska jag nog plugga lite, ska nog göra om matteprovet jag missade i onsdag. Så det är lika bra att sitta sig ner och plugga ett tag ^^ Hade en konstig dröm igen i natt hehe, sen så kom tiger och började kurra i mitt öra.....jobbigt! Är super hungrig så ska äta något gott till frukost. Eller det kanse är lunch time snart? :P Igår så skickade sara en jätte fin bild till mig som hon hade tagit. Men ska göra om den lite. Sen så kanse ni kommer få se den hiihi. Om det är okej för sara då xD Ne nu kurrar magen super mycket. Så nu är det food time for me :P

Hej då <3

Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Vad tycker du om rehab med Rihanna?

2008-11-16 @ 13:06:16
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0