En ny kofta :)

Go´kväll! Vid klockan 14:00 så åkte jag till stan, möte pappa och fick 500 kr till kläder. Gick hem till pappa fort också och hämtade lite saker och ått upp min kladdkaka. Sen så gick jag till götgatan,  gick in på weekday...och tyvär så var dom byorna jag ville ha inte på rea :( Men på måndag för jag min månads peng, så då kan jag köpa byxorna  :D Efter jag var inte på weekday så gick jag in på h&m. Där ine så såg jag Augusta med sin mamma. Vi pratade en stund och sen så sa vi hej då.  Jag köpte en gråkofta där ine på h&m. Tästade den inte, men om den inte sitter bra så lämnar jag tillbaxs den imornSen så åkte jag hem, orkade inte gå runt på stan. När jag kom hem så satte jag mig framför tv, kramde tiger lite och sen så kom mamma och klas. Mamma hade köpt cocacola som tur var! Och gissa vad mer hon hade köpt, en julklapp till mig...åhh vill bara öppna det nununu! Men tyvär så måste jag vänta tills den 24 december. Nu så ska jag ner och hämta godis och cola. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0