En månad till julafton :D

SHejsan. Idag så var det en vanlig skoldag, saraB gick hem efter lunch, hon hade ont i mage. Hoppas hon mår bättre nu :) Efter skolan så hade jag och augusta ett litet snöbollskring xD Sen så gick jag, saraS, tora och augusta hem till augusta. Vi satte först i hennes rum och pratade. Sen så satte vi oss med evelina (augustas syster) och kollade på bilder på facebook. Sen vid 5 tiden gick jag och saraS hem, tora gick redan vid 4 tiden ;) Sen gick jag hem till pappa och ått lite mat, åkte sedan till götgatan och köpte en tröja från herravdelningen. Hade ensåndär check på 100 kr.  Sen så åkte jag hem till mamma och ått maat. Men nu så ska jag plugga franska. Vi har franska prov på torsdag...men jag kommer nog plugga på torsdagen inan vi börjar (vi börjar nämligen halv 1) Nu så är det franskan som gäller! Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0