Trött -_-

Hejsan. Asså fyfan vad trött jag ärVet inte varför jag e så trött, somnade ju ganska sent. Men jag får nog bara lägga mig lite tidigare en vanligt. :-) Jaja, idag så är det ju första december, jag hoppas att ni inte missade det första avsnittet av julkalender? Det spelar inge roll hur gamal man e. Man ska se på julkalender! Fasst jag missade dom sista 5 min. Så ska se det på datan istället. :P Det är ju även skola idag. Vi har teama vecka, så idag satt vi och kollade på filmen shakespeare in love. Den var faktiskt bra. Värt att se!  Efter skolan så gick jag till ringe, ine på h&m så såg jag SaraG, Karro och Alva. Så jag var då med dem. SaraG hittad 100 kr i skolan idag. Fatta 100 kr!!! Ine på h&m så fanns det gratis godis, mums. Vid 16:00 så sa jag hej då till dom. Hade tid hos optiker klockan 16:15. Det gick super bra, som om ca 1 vecka så kommer jag få mina nya lincer. ÄNTLIGEN! Nu så ska jag glo på tv. Hej då ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0