Sjuk :-(

Hejsan! Är sjuk idag, suck....vill inte vara sjuk. Men det finns väll inte så mycket att göra. Gick till skolan idag, men gick bara ditt för att göra ett matteprov jag inte haded gjort. Sen så åkte jag hem igen, ska snart plugga till no-prover vi har imorn, och så ska jag göra ordning min engelska sak. Måste äta något, är värkligen hungrig! Men måste hitta någon som ochså e bra för magen. Vill värkligen inte vara sjuk imorn!?!?! Ska nog se narnia filmen jag hyrde i lördags, ni som inte har sätt narnia filmerna göra det. Men ettan är så mycket bättre en 2an. Men så brukar det vara i filmer. Ettan är alltid bäst höhö. ^^ Ne..nu så är det andra saker som gäller. Hej då ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

Vad bra,för jag vill inte klippa det:P

2008-12-11 @ 18:11:56
URL: http://amuanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0