Onsdag.

Hejsan! Idag så hade jag alarmet på klockan 7, när jag vaknade så var jag värkligen skiiit trött, Skulle fan göra vadsomhelst för att få sova en timme till. Och så kom jag på....vi har ju sovmorgon idag fyfan vad glad jag blev :P Inget specielt idag i skolan, augusta gick hem efter lunch, hon måde inte så bra. Efter skolan så gick jag och sara x2 till sandys och fikade, jag tog ett glasvatten och en kladdkaka. Mums! Vi satt där ganska länge, pratade om vad vi skulle ha på oss för kläder på tjejmiddan och så försökte vi komma på vad augusta skulle få! Blev ganska kissnödg efter ett bra tag. Det gick in en mamma och sin dotter in på toan inan mig, och dom var seriöst där ine på toan i 10 min. FATTA VAD JOBBIGT!!!!  Vid 6 tiden så gick vi därifrån, ska snart börja göra läxorna, men ska skicka några bilder till sara först. Så.....hej då ♥


Mini huvud och Stor huvud ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0