Måndag.

Hejsan! Idag så slutade vi efter lunch, skiit skönt. Efter skolan så åkte jag, saraS och augusta in till stan. Augusta skulle köpte ett svart nagellack ine på NK. Så i åkte ditt, efter hon hade köpt det svarta nagellacket (för typ mer en 200kr!!!)  Det var en kör som sjöng där hehe gulligt. Sen så gick vi och fikade, jag och sara tog en varsin chokladmuffin, den var skiit good, augusta tog en macka ^^ Efter fikat så gick vi in på N bara NK igen, då köpte augusta ett nagelpacket. Ska nog också köpa det...jag får se :)  Jag och sara blev kissnödiga, så vi åkte upp till plan 4 eftersom det är där toan liggere. Det kostade 5 kr att gå på toa. Jag hade typ sedlar och hade värkligen ingen lust att gå runt med små mynt. Så vi struntade i det. Vi bästemde att åka hissen ner, och så klickade vi på 1an. När den sen var på plan 1 så glömde vi att vi skulle av där. Så när dörrarna höll på att stänga så sa sara, men vi ska ju av här. Och så började hon gå mott dörren, och så ba började hon vifta med handen vid dörren så den inte skulle stängas helt, men det gick inte HAHA! Asså det såg värkligen skiit roligt utt. efter stan så gick vi hem till augusta och var där en stund, vi kollade på min lärares bilder som hon har på facebook. Det var nog inte så mycket mer nu. Så hej då ♥

Kommentarer
Postat av: Karin

jag skulle aldrig vilja ha färgade linser..

2008-12-15 @ 21:23:29
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Carita

Det lät som en mysig dag :*

2008-12-15 @ 21:24:02
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0