Lördag!

Hejsan! Idag så åkte jag och mamma in till stan, skulle nämligen bytta en parfym som jag fick i julklapp, tog ett litet paket istället för bara en parfym. Asså man får då både parfym och nån duschkräm typ + så blev det pengar över ^^ Sen så åkte jag hem till pappa, sminkade mig, tog min klocka och gjorde lite andra saker. Sen så träffade jag Augusta. Vi åkte in till stan, vi gick in på top shop och då såg jag och Augusta ett par skiit snygga solbrillor. Sånadär hjärtformade, skiit snygga. Vi tänkte köpa ett par, men vi gjorde det inte tur! Augusta köpte även en blå kofta från nån butik som jag inte kommer ihåg namnet på xD Sen så gick vi och fikade på ett caffe ine på gallerian. Vi lettade jätte länge efter ett caffé vi kunde sitta på. Efter vi hade fikat gick vi på bio och så Australia, asså vi bha gick och köpte biljätter. Sen typ 10 min senare så undrade vi varför vi tog den filmen. Det var ju inte pricis att vi värkligen ville se den. Men filmen  var värkligen bra!!! Blev dock kissnödig under filmen, men jag ville inte missa något. Men efter en liten stund så var jag inte kissnödig längre :-) Filmen var 2 timmar och 45 min. Ojojoj vad lång film. Så jag kom hem vid 9 tiden. Satte mig ner och kollade på harry potter. Men nu orkar jag inte skriva, skriver imorn hej då

Juste köpte en ny kofta inne på carling 199 kr kostade den ^^

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

haha ja du det var ett bra tips :D tack:D

2008-12-28 @ 09:49:34
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0