Idag.

Hejsan. Sitter och kollar på harry potter, men det är reklam nu hehe. Idag så möte jag saraB på mariatorget klockan 1. Vi åkte då till grönalunds julmarknad.  Det första vi åkte var karusellen, asså jag vet inte riktigt vad den heter, men detär iallafall dendär med alla djuren, och så snurrar den runt haha xD Sen  så åkte vi lite mer saker, kolla runt lite också. Sen så blev vi både hungriga, då gick vi och köpte pizza MUMS! Efter vi hade ätit så skulle sara ta ut pengar. Men man kunde bara ta utt femhundringar. Så sara fick låna pengar av mig, hon ville ju så gjärna ha brändamandlar hehe.Efter ett tag så frös jag så mycket om fötterna. Så vi letade runt på grönan efter strumpor man kunde köpa haha.Tillslut så hittade vi ett ställe där man kunde köpa strumpor, fick 9 kr i rabatt.  Vid halv 4 så gick vi där ifrån. Då skulle vi åkte till gamla stans julmarknad. Vi råkade gå av lite fel, så det tog typ en halv timme för oss att komma ditt :P Vi tog lite gratis mandel och gratis pepparkaka. Sen så gick v hem. Men nu har filmen börjat hej då

Bilder från idag då ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0