Hemma.

Hejsan! Sitter och kollar på gamla skolfoton, haha det är jätte kul att titta och se hur fultkläd man var förut xD Hursomhelst så slutade vi ju idag och vi gick då till aulan (om det nu stavas så) och där så skulle då kören sjunga. Och fyfan vad dåliga dom var? Asså man hörde knappt vad dom sjöng? BLÄÄ till dom! Men efter skolan så gick jag, Sara x2, Augusta hem till Tove, först så hämtade Tove sin hund så hon kunde gå ut med den. Medans hon var ute med hennes hund så gick jag, Sara x2 och Augusta och köpte grädde och kexchoklad. :-)  Sen när vi var hos Tove så såh vi att hon hade jätte lite mjölk! Och vi som skulle göra varmchoklad....men tove var snäll och köpte mjölk + mer kexchoklad hehe. är hon kom tillbacks så gjorde vi då varmchoklad..eller Tove gjorde det  :P  Sen så satt vi och ått mackor, kexchoklad och varmchoklad MUMS! Sen så började vi sjunga till låtar som Tove hade på mobilen, då blev hennes syster jätte sur. Efte vi hade ätit och så gick vi in till Tove rum och gjorde allt möjligt. Asså Tove har nog värdens skönaste säng! Jag måste ha hennes säng haha. Då kanse jag kunde somna lite snabbare på kvällen '..' Jaa...vid 3 tiden så blev alla så trötta så vi gick hem. Men på vägen hem så blev alla piga igen, då gick vi hem till Agge och kollade på en film. Vid 4 så gick vi alla hem. Då köpte jag nudlar :-) Var så himla hungrig haha xD Men nu ska jag se på top model. Hej då


Kommentarer
Postat av: Julia

jättekul är det med nostalgi foton

2008-12-19 @ 18:23:48
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Karin

tack:) yepp det gör det

2008-12-19 @ 19:59:28
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Bea

Hallojs :) vad gör du denna helgen då ?

2008-12-19 @ 21:12:17
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0