...?

Hejsan! Idag har det inte hänt så mycket? Vaknade seent (blev skit sur när jag såg vad klockan var)..vaknade klockan 12. FATTA KLOCKAN 12.  Men det är ju inte så konstigt när man hör nån som hoster per 10 sekund. Tänkte åka in till stan idag, och nu e jag sur på mig själv för jag inte gjorde det!!!! GAH. Men jag kanse hittar något i gävle....åker ju ditt imorn. Klockan 12, eller det kanske var halv 12? Äsch skit samma, jag ska iallafall åka till gävle imorn ^^ Ska bli skönt att få komma ut från stockholm i ett par dagar :-) Men tyvärr får jag inte se gävlebocken. Den brann ju ner. Den ska brinna ner varje år tycker jag. Ojoj, filmen jag ska se börjar snart (21:00) Ska se Shakespeare in love vi såg den på svenskan för ett par veckor sen. Men då såg vi den på värdens minsta tv, jag satt längst bak i klassrummet och ade inga lincer på mig. Så fattade inte så mycket hehe.  Hoppas jag somnar inan 04:00 ikväll, ska gå upp redan klockan 09:00 och då åker jag hem till pappa och hämtar lite saker + så duschar jag där inan jag åker. Om jag hinner så länger jag in en bild eller 2 på min nya kofta. Nu börjar filmen om 6 min. Hej då <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0