En dag.

Hejsan!!!! Idag så gjorde vi typ inget på franskan,jag och SaraG satt bara och ritade och pratade. Sen så var det typ..eh vad fan har vi nu efter franskan? Äsch skit samma. Vi hade iallafall soprov idag. Och vi fick då sitta vid datorer och skriva. Och gissa vad som händer JUST mig!? Joo...jag hade skrivit ganska mycket och så..stängs datan av. Allt jag hade skrivit försvan buuhuu :'( Så jag fick bara en kvart på mig att skriva om allt...men som tur var så får jag skriva imorn! Ska aldrig mer skriva ett prov på datan igen haha. Jaja, men efter skolan så gick jag,Sara x2 och Augusta hem till Augusta. Där så packade Augusta sina saker, och sen så gick vi och fikade på..ah gissa vart. På sandys så klart!. Där så satt vi och tog lite bilder, tog en hel del snygga bilder på sarorna :P Vi satt och prade och hade kul, som vanligt! Vid 6-tiden så gick vi därifrån. Då jag jag fort hem till saraB och hämtade en kjol som jag ska ha imorn. Sen så åkte jag rill ringen. Där såg jag blondinbella! Köpte även en julklapp till mamma. Men nu ska jag inte blogga mer. Bloggar senare ikväll. HEJ DÅ

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe hur kan du se det under de där gigantiska glasögonen?:)

2008-12-17 @ 20:54:30
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0